کلبه مهربونی

بدون عنوان

1393/2/30 12:10
نویسنده : مهربون
164 بازدید
اشتراک گذاری

نینی گولوی گرامی 18 هفته ای سلاااااااممحبت

مامانی که هنوز واسه تشخیص جنسیت شما دکتر نرفته ولی گویا شما پسری و یکمم بلا.

عزیز دلم تو که تا الان تکون نخوردی و منم هیچی متوجه نمی شم این باعث میشه که هی نگرانی پشت نگرانی که حالت خوبه یا نه.خطا

مثلا همین دیروز دل درد داشتم و انقباض و... همش میگفتم نکنه تو چیزیت شده بلا.

هیچی دیگه با کلی انرژی مثبت که نه حالش خوبه من توهم زدم برای اولین بار پاشدم رفتم پایگاه بهداشت که صدای قلبتو بشنوم و خیاااااااالم راحت شه.

اما...

یادت باشه بعدا حسابی گاز گازت کنم وروجک که خیلی اذیتم کردیدلخور

هیچی دیگه من چون پرونده نداشتم مامای گرامی با یه لحن بدی گفت مریضام زیاده و فلان و امروز نمیتونم برو بعدا بیا تشکیل پرونده بده و باید بری بیمارستان و ...شاکی

حالا منم دارم از نگرانی خفه میشم گفتم خانم کارم اورژانسیه و شرایطمو توضیح دادم

اول که هیچی نگفت منم بغض گلومو گرفته بود داشتم از اتاق میومدم بیرون که گفت فقط صدای قلب!!!

هیچی وروجک میدونی چقد دنبال قلبت گشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟غمگین

میدونی من داشتم قبض روح میشدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟غمگین

میدونی وقتی صدای قلب محترم شنیده شد من چقد گریه کردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟گریه

نه خب بعدا که دنیا اومدی بهت میفهمونم!!!!!!!!زبان

 

الان حتما شما از من ناراحتی که دیر وبلاگتو به روز کردم

عزیزم ببخشید ولی خیلی سرم شلوغه و نمیتونستم بنویسم براتغمناک

ایشالله بیشتر میام

هفته دیگه جنسیتت ایشالله مشخص میشه

ولی همون ماما گرامی گف فکر میکنه پسریبغل خیلی از آدمای اطراف هم همین نظرو دارن البته مامانم و یه سری دیگه میگن دختریراضی

واسه من و بابایی هیچ فرقی نداره هاااااااااا خیالت راحت چشمک

دوست دارم کوچولو...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

افسانه
31 اردیبهشت 93 11:32
وای عزیزم تو که اشک منم در آوردی اینقدر با احساسی خداروشکر که فسقلی و مامان جونش خوبن زود به زود از خودت و کوچولوت خبر بده که نگران نشیم یه وقت خدانکرده
مهربون
پاسخ
ممنونم افسانه جونی امیدوارم هر وقت نینی خواستی زودی بیاد تو دلت