کلبه مهربونی

ساده برای تو عظیم برای من

1392/11/21 23:39
نویسنده : مهربون
214 بازدید
اشتراک گذاری

منتظر یک اتفاق شیرین و دلچسبم

منتظر یک اتفاق ساده ساده

ساده برای خالقش و سخت و پر استرس برای من

 

مستند در زمینه این آفرینش عظیم زیاد دیدم

و هر بار متحیر تر از قبل

و هر بار چشم هایی اشکبار تر

 

منتظر یک اتفاق یک آفرینش یک شگفتی در وجود خودمم

منتظر...

خدایا انتظار خیلی زیاد زیاد سخته

ممنونت هستم به خاطر همه نعمتات همه همه اش

منت میذاری سرم یه معجزه رخ بده؟!

آفرینش عظیمت در وجود حقیرم...

دوووووووووووست دارم خدای مهربونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

افسانه مامان هیچکس!
23 بهمن 92 0:41
عزیزم برات دعا میکنم خدا یه کوچولوی سالم و ناز تو دامنت بذارهایشالا روزی که پست مادر شدنتو بذاری
مهربون
پاسخ
ممنونم از دعای قشنگت ایشالله
افسانه مامان هیچکس!
5 اسفند 92 23:43
عزیزم خیلی خیلی خ شحال شدم که مامان شدی.مبارک باشه گلم.زود باش پست مامان شدنتو بذار
مهربون
پاسخ
ممنون افسانه جون ایشالله هر وقت دوس داشتی قسمت شماااااا
افسانه مامان هیچکس!
13 اسفند 92 9:36
سلام مامانی. پس چرا نمیای هیچی بگی!!!؟ بیا و بگو از اولین روزای مادر شدنت دیگه
مهربون
پاسخ
سلام افسانه جونی ببخشید انقدر دیر شد