کلبه مهربونی

ماهیو هر وقت از آب بگیری تازس...

1392/10/7 0:14
نویسنده : مهربون
205 بازدید
اشتراک گذاری

پشیمونم!!!

میپرسی چرا؟؟

همیشه فکر می کردم آدم باید اول درس بخونه

پیشرفت کنه

به جایی که می خواد برسه

بعد، برای داشتن  فرزند قدم برداره

اما الان نظرم عوض شده

می گی چرا؟!!

خب به نظر من ته ته تهش تو یک زنی با احساسات، فطرت و غریزه یک زن

زن مساوی با مهر با محبت

زن مساوی با مادر

اگه درس بخونی و پیشرفت کنی و به جایی که می خوای برسی اما هنوز فرزند نداشته باشی انگار که هنوز اول راهی

انگار که هنوز یه قدمم برنداشتی

به این فکر میکنم

هنر اینه که زن باشی

مادر باشی

در کنارش درس بخونی و پیشرفت کنی و به جایی که میخوای برسی

اونوقته که از زن بودنت و از بودنت لذت می بری

اونوقته که احساس می کنی در بالاترین نقطه دنیایی و بالاتر از این جایی نیست


پ.ن: حیف که آدمیزاد باید خودش یه راهیو بره و نصیحت دیگرونو نمیپذیره

حتما سرمون باید به سنگ بخوره

حیف!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان خانومی
10 دی 92 15:34
سلام عزیزم خوبی؟ منم مثل خودت منتظرم دوست داشتی بیا با هم دوست بشیم میدونم انتظار خیلی بده یادت نره بیای وبم دوست داشتی با من دوست بشی بیا راستی رمزم خواستی بعد لینک شدن میدم بهت
مهربون
پاسخ
سلاااام خوش اومدی ما الان با هم دوستیم لینک شدید
افسانه مامان هیچکس!
25 دی 92 1:01
این متنت بدجوری متحولم کرد.منم همیشه با خودم فکر کنم باید به یک جایی برسم بعد بچه دار شم ولی الان که اینو خوندم دودل شدم که کدوم راه درست تره!خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی و نظرتو بگی.ممنون عزیزم