کلبه مهربونی

بی ربط نامه 1

1392/10/14 21:31
نویسنده : مهربون
188 بازدید
اشتراک گذاری

از اول اول اولش اگه حسااااااب کنیم

بچه که بودم دلم میخواست تندی بزرگ بشم و واسه خودم کسی بشم عینک

دوست داشتم معلم بشم، درس بدم، نمره بدم، دعوا کنم، تشویق کنم

هی بزرگ شدم و بزرگ شدم

بازم دلم میخواست تندی بگذره

اصن دیگه دوس نداشتم مدرسه برم و خسته بودم و فکر می کردم مثلا 20

سالم بشه دانشجو بشم چه خبره

(البته بگما من چون تنها بودم دلم میخواست مدرسه برم اما بیشتر خوش بگذرونیم تا درس بخونیم)

خب دیدم که همچینم خبری نبود

بعدم که رسیدم به سن دانشگاه و شدم دانشجویول

یه چند ترم که گذشت

دیدم نه

اینجا هم خبری نیسمتفکر

خلاصه من خودم فکر کنم کارشناسیم که تموم شد دیگه وقتی که فکر می کردم واسه خودم کسی شدم مثلاگاوچران

به این نتیجه رسیدم که:

ای بابا

ای دل غافل

من نمیخوام بزرگ شمناراحت

وااااااااای من 23 سااالم شد

حالا بیا و درستش کن

الان که 25 سالمه

هر روز هر روز غصه بزرگ شدنم و می خورم غصه اینکه چرا زمان انقدر زود میگذرهگریه

کاش بچه می شدم و از این حرفا

البته

البته یه چیزی این وسط هستا

تازگی که نینی میخوام همش میخوام زود بگذره ببینم مامان شدم یا نهخیال باطل

وقتی که مامان نمیشم دیگه عجله ای واسه زود گذشتن  ندارم

از دست ما آدما

خلاصه اینکه دلنگرونم خیلینگران


پ.ن: از این به بعد شاید از این بی ربط نامه ها زیاد بنویسم، می دونم که اینجا واسه نینی آیندس

اما خب منم دل دارم

کلی حرفای بی ربطم دارمزبان

پس منتظرم باشچشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

باران
17 دی 92 16:07
سلام خانومی همچین بی ربط ننوشته بودی
مهربون
پاسخ
یه کوچولو بی ربط بود دیگه
مامان خانومی
25 دی 92 21:10
سلام لینکی عزیزم میدونم زمان میگذره ولی حاصل ثمره ای نداریم فعلا ولی مطمئن باش به همین زودیا نینی میاد
مهربون
پاسخ
ایشالله خیلییییی منتظرشم
مامان خانومی
25 دی 92 21:10
بیا از خودت بگو
خبرنامه فروشگاه اینترنتی کلکسیون
2 بهمن 92 13:56
با اجازه ی نویسنده محترم وبلاگ وبلاگ خبری فروشگاه اینترنتی کلکسیون راه اندازی شد. شما می توانید با دنبال کردن وبلاگ خبری ما، از آخرین اخبار مربوط به تخفیف ها، فروش ویژه و قرعه کشی های مخصوص کوچولوها با خبر شوید و با نظرات و پیشنهادات خود ما را در امر بهبود روند کاری فروشگاه، یاری کنید. منتظر شما دوست عزیز هستیم