کلبه مهربونی

بی ربط نامه 2

1392/11/8 17:45
نویسنده : مهربون
213 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام

نبودم

چون امتحان داشتم در حد لالیگاخنثی

ای خداااا

نمیدونم آخرش ما این همه امتحان میدیم و درس می خونیم چی میشیم!!!افسوس

 

واقعیت اینه که حال و حوصله سر زدن هم نداشتم

گفتم من که هنوز نینی ندارم

پاشم برم مطلب بنویسم کلی هم حرف بزنم چه فایده!!!

 

الانم یهویی یادم افتاد...

عه

من قبلنا یه وبلاگ داشتمنیشخند

خلاصه اینکه اومدم و سر زدمو این شد که نوشتم!

و خلاصه اینکه این ماه هم مامان نشدم

ولی مگه الکیه

من نا امید نمی شم از خود راضی

خدا به این مهربونیقلب

حتما جوابمو میده

میدونممممممممممممممممممممممم

ایشالله البتهعینک


پ.ن: دوستای گلم! اگه یه زوج خوشبختید که حتما هستید زود زود نینی بیارید، خوشبختیتونو کامل کنید. فکر اینکه الان درس دارم و اینا رو نداشته باشید. چون اگه اهل درس باشین نینی هم بیاد درس می خونید اگه هم نباشید بعد دکتر شدنتون که بچه بیاد همه چیو میذارید کنار. البته این نظر منه ولی شدید بهش اعتقاد دارم. یه نفرو میشناسمکه اول نینی دار شد بعد لیسانسو الانم که ماشالله واسه خودش دکتریهنیشخند . اما از اون ور خیلی ها رو میشناسم دکتر که شدن فرزند دار شدن اما بعدش همه کا رو زندگیشونو گذاشتن کنار.ابرو

واسه خودم مادر بزرگی شدمایول

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان خانومی
8 بهمن 92 21:57
سلام عزیزم خوبی ممنونم که سر میزنی
مهربون
پاسخ
سلام دوستم قربونت